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Elecbyte is back! M.U.G.E.N 1.0 Release
megaman Fecha: Martes, 22-de Septiembre-2009, 15:06 | Message # 1
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M.U.G.E.N 1.0 Release Candidate
Posted September 21st, 2009

Here's a new version of M.U.G.E.N with some modern updates. This version adds support for HD resolutions, victory screens, language localization, and some enhanced data formats. 1.0 is backwards compatible with characters from the 2002.04.14 beta.

This is a release candidate so it might be buggy. Please report any issues on our forum.

Get M.U.G.E.N 1.0 RC1 now!

-KFM


happy Nueva versión de M.U.G.E.N.!!! M.U.G.E.N 1.0
http://www.elecbyte.com/
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Message edited by megaman - Martes, 22-de Septiembre-2009, 20:52
 
gokinero Fecha: Martes, 22-de Septiembre-2009, 18:24 | Message # 2
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Quote (megaman)

Quote
M.U.G.E.N 1.0 Release Candidate
Posted September 21st, 2009

Here's a new version of M.U.G.E.N with some modern updates. This version adds support for HD resolutions, victory screens, language localization, and some enhanced data formats. 1.0 is backwards compatible with characters from the 2002.04.14 beta.

This is a release candidate so it might be buggy. Please report any issues on our forum.

Get M.U.G.E.N 1.0 RC1 now!

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happy Nueva versión de M.U.G.E.N.!!! M.U.G.E.N 1.0
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Lo voy a descargar, me pregunto si tendra alguna diferencia o algo xD




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OrochiMugen Fecha: Martes, 22-de Septiembre-2009, 19:36 | Message # 3
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bueno me dice si vale la pena descargarlo

 
megamugenteam Fecha: Miercoles, 23-de Septiembre-2009, 00:55 | Message # 4
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Que buena noticia! Al fin sacan un nuevo mugen!



 
OrochiMugen Fecha: Miercoles, 23-de Septiembre-2009, 01:09 | Message # 5
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lo prove, alparecer si esta mejorado , aunq nose no me sirvio el snd de mi char. investigando

 
OrochiMugen Fecha: Miercoles, 23-de Septiembre-2009, 11:54 | Message # 6
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si se ve mejor. pero tengo PROBLEMAS..
1. no puedo abrir el char kfm270 con FF alguien pudo?
2. megamugenteam, el code de cuando lo manda al piso y rebota no sale (investigando)
3. no se puede transportar trabajo al otro lao. como screeenpack etc


 
gokinero Fecha: Miercoles, 23-de Septiembre-2009, 15:14 | Message # 7
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yo solo lo probe, pero no he intentado poner nuevos chars ni stages, se ven bien y hasta las lifebars no se ven tan sencillas pero cuando modifico el mugen.cfg para qe se vea en pantalla completa me marca error, quiza habra tutoriales diferenttes para los chars y screens y todo eso porqe se supone qe es nuevo o almenos mejorado

Añadido (23 Septiembre 2009, 10:14 Pm)
---------------------------------------------
PD: aporte nuevos chars en moi tema chars gokinero biggrin




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megamugenteam Fecha: Domingo, 27-de Septiembre-2009, 20:11 | Message # 8
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Me registre en el foro, y me dí cuenta de que todabia esta en desarrollo ese mugen. Orochimugen, registrate en el foro de elecbyte , y aprobecha que sabes hablar ingles para dar tus recomendaciones de como tiene que ser en nuevo mugen. Yo ya di mis sugerencias.



 
megamugenteam Fecha: Martes, 29-de Septiembre-2009, 23:14 | Message # 9
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Ya salio el M.U.G.E.N 1.0 Release Candidate 2 , que tiene arreglado los bugs del anterior, ahora soporta los stages Hi res y es compatible con todos los chars de la version vieja.

Esta vercion si se las recomiendo, porque hasta ahora no me da errores.




 
megaman Fecha: Miercoles, 30-de Septiembre-2009, 12:39 | Message # 10
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Quote (megamugenteam)
Ya salio el M.U.G.E.N 1.0 Release Candidate 2 , que tiene arreglado los bugs del anterior, ahora soporta los stages Hi res y es compatible con todos los chars de la version vieja.

Esta vercion si se las recomiendo, porque hasta ahora no me da errores.


Las Modificaciones de la nueva versión:

Quote

Engine Changes

* BG: Improved performance of parallax BGs.
* Stages: Added a hack to recognize the "hires = 1" stage parameter. This parameter isn't officially supported so we strongly recommend against using it for new content.

Bug Fixes

* BG: Fixed bug where tiled parallax BGs did not draw.
* BG: Fixed scaled trans sub BGs.
* CNS: Fixed trigger redirection coordspace bug.
* CNS: Fixed screenpos x trigger.
* CNS: Fixed helper not inheriting palno from parent.
* CNS: Corrected bug in ** operator for integer arguments with exponent >= 0.
* CNS: Integer exponentiation, Floor(), and Ceil() now generate a warning and clamp to INT_MAX or INT_MIN (2^31-1 or -2^31) when the integer range is exceeded.
* FNT: Fixed font newline bug for True Type fonts with text wrapping.
* Motifs: Fixed invalid font in combo counter crash.
* mugen.cfg: Added DirectX option to RenderMode. Setting this mode may help some people with startup issues.
* SND: Fixed snd loading failure using wavs with certain headers.
* Stages: Fixed random stage load error during continue.
* Added hardcoded pal change for SFFv1 sprites. This addresses the palette problem for old characters that override state 5900.
* Fixed UTF-8 BOM detection bug that caused the first group not to be read in some def files.
* Fixed AI.RandomColor = 0 crash.
* Resolved SDL crash on non-SSE2 processors.

We're really sorry if we didn't get to some of the bugs you were hoping would be fixed, but we're grinding away on the list (though not as fast as it's growing!) and hope to resolve some of the more sticky problems like keyboard input in the next RC. Thanks for your patience.

Also, in case some of you are wondering, our goal for 1.0 is to stabilize the release and get it working correctly with as much backwards compatibility as possible. Rest assured we're still looking at your feature requests to see what we can take on for 1.1 once 1.0 is stable.




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